Cloud PBX
Centrala telefonica virtuala PBX
PBX Cloud sau PBX virtual oferit de Smart Telecom Media, este un sistem telefonic de birou sigur si fiabil care este livrat printr-o conexiune securizata la internet. Ofera afacerilor flexibilitate si scalabilitate, mentinând in acelasi timp costuri scazute.
PBX Cloud ofera libertatea de a te conecta din locatii multiple, poti lucra de oriunde, chiar si de acasa şi ai posibilitatea sa comunici pe interioare cu angajatii sau colegii tai oriunde si oricand.
Functii avansate PBX
Transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, rapoarte, statistici
Mentenanta inclusa
Configurarea, punerea in functiune este gratuita
Pachete flexibile
Abonamnete cu minute incluse si in functie de utilizatori
STM Voice 15
- 1 numar de telefon
- 5 agenti / utilizatori / 1 admin
- 5 apeluri simultane
- 1 IVR
- 1 coada asteptare
Primesti bonus minute nelimitate in reteaua Smart Telecom Media si 1000 de minute incluse in retelele fixe si mobile nationale
15 Euro/luna
STM Voice 25
- 2 numere de telefon
- 10 agenti / utilizatori / 1 admin
- 10 apeluri simultane
- 2 IVR
- 2 coada asteptare
Primesti bonus minute nelimitate in reteaua Smart Telecom Media si 1000 de minute incluse in retelele fixe si mobile nationale
25 Euro/luna
STM Voice 55
- 5 numere de telefon
- 20 agenti / utilizatori / 1 admin
- 20 apeluri simultane
- IVR nelimitat
- Coada asteptare nelimitat
Primesti bonus minute nelimitate in reteaua Smart Telecom Media si 1000 de minute incluse in retelele fixe si mobile nationale
55 Euro/luna
Functii PBX Cloud
Functia permite trensferul unui apel de intrare de pe un numart alocat de Smart Telecom Media catre un alt numar configurat in aplicatie, in cazul in care se foloseste o conexiune la internnet instabila sau operatorul nu este diponibil, acesta functie consuma 2 apeluri unul de intrare si unul de iesire.
Mesajul preinregistrat de întampinare a apelantilor, configurabil pe ramuri, configurarea este facuta prin interfata web, inclusiv înregistrarea propriilor mesaje vocale pentru IVR.
Apelurile de intrare sunt rutate inteligent. Pâna la preluarea apelului de către un operator, puteti seta un fundal muzical sau anumite mesaje informative.
Ring Group grup de interioare, care poate fi setat sa pimesca apeluri si se poate configura ordinea de preluare a apelurilor.
Serviciul poate fi configurat pe mai multe criterii construite în functie de unul sau mai multe intervale orare, zile ale saptamanii sau luni din an cand se primesc apeluri.
Ai evidenta completa a apelurilor efectuate de catre angajati, acesta se poate filtra dupa numar sau ora
Evidenta convorbirilor primite sau efectuate de catre agenti, in timp real export excel.
Camere de conferinte in care te poti conecta atat din interior cat si din exterior
Inregistrarea completa a tuturor convorbirilor primite sau efectuate de catre agenti
Managementul complet al centralei prin interfacta web , usor de utilizat
Formarea numerelor automat de catre sistem si alocate catre agenti, listele cu numerele de telefon le puteti incarca dintr-un fisier excel.
Posibilitate de a conecta agentii cu utilizator si paola intr-o interfata web din care pot primi si initia apeluri.
Cum mă conectez la Cloud PBX?
Prin interfacta web agent, sau aplicatie softphone desktop, recomandam Zoiper.
Prin instalarea unei aplicatii mobile pe telefon.
Conectarea prin conexiune securizata a unui telefon VOIP IP folosind protocolul SIP.